מעבר לאיזור תוכן ראשי מעבר לתפריט ראשי מעבר לדף הבית מעבר לצור קשר

נפתלי קנדלר מונה למנהל אגף פיתוח ופרויקטים במרכז ישיבות בני עקיבא

נפתלי קנדלר מונה למנהל אגף פיתוח ופרויקטים במרכז ישיבות בני עקיבא

נפתלי קנדלר מונה למנהל אגף פיתוח ופרויקטים במרכז ישיבות בני עקיבא

מנכ"ל הישיבה הגבוהה בני עקיבא אור עציון נפתלי קנדלר (40) מונה השבוע לתפקיד מנהל אגף פיתוח ופרויקטים במרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא. בנוסף לתפקידו החדש ימשיך קנדלר לנהל את מכון הגיור "עמי" מיסודה של "אור עציון".

קנדלר ניהל בשבע השנים האחרונות את ישיבת ההסדר בני עקיבא "אור עציון", שבין מוסדותיה גם נמנים מכון הגיור "עמי", "המכון התורני אור עציון" ומכינת "אור מאופיר". "אור עציון" נחשבת לאחת מישיבות הדגל הוותיקות של הציונות הדתית, והוקמה לפני 38 שנים על ידי הרב חיים דרוקמן, מבכירי רבני הציונות הדתית העומד בראשה עד היום, בנוסף לתפקידו כיו"ר מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא.

קנדלר: "נתבקשתי וזו זכות גדולה להצטרף להנהלת מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא, להקים ולנהל את אגף פיתוח ופרויקטים של מרכז ישיבות בני עקיבא. מרכז ישיבת בני עקיבא מחנך את בנינו ואת בנותינו, הוא הלב של הציונות הדתית, ומתוך כך יש לו השפעה אדירה על עם ישראל, תורת ישראל ומדינת ישראל. אני תפילה שיהיה לי את הכוח לסייע בהוספת אור ולהרבות תורה וחינוך".

קנדלר פועל בתחום הציבורי שנים רבות ועוד לפני כהונתו באור עציון ייסד לפני יותר מעשור את המכינה הקדם צבאית בקרית מלאכי, ואף היה ממקימי עמותת "אורות חסד" של הרב חנן פורת זצ"ל. הוא שירת כלוחם צנחנים במסגרת מסלול "הסדר", והינו בעל תואר ראשון בחינוך במכללת "הרצוג" ותואר שני במנהל עסקים במכללה האקדמית בקרית אונו.

מהמתרחש במרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא

  • מחנכים באמונה

    מחנכים באמונה

    הקלטות וובינרי העשרה בנושאי פדגוגיה, חינוך ואמונה בימי הקורונה
    המשך לקריאה
  • טיפים יומיים בשימושי ZOOM (מתעדכן)

    טיפים יומיים בשימושי ZOOM (מתעדכן)

    לאור המצב, טיפים יומיים של הרב יונה גודמן, שיסייעו לכם בניהול מפגשי זום
    המשך לקריאה
  • ראש הממשלה ושר האוצר הצילו את החינוך הדתי

    ראש הממשלה ושר האוצר הצילו את החינוך הדתי

    מנכ"ל רשת ישיבות ואולפנות בני עקיבא מברך על אישור התקציב שיאפשר המשך פעילות מוסדות החינוך ומודה לראש הממשלה ולשרי האוצר והחינוך
    המשך לקריאה